سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشجو

صفحه خانگی پارسی یار درباره

1000 سایت پربازدید دنیا از نظر گوگل!

1000 سایت پربازدید دنیا از نظر گوگل!

بزرگترین موتور جستجوگر دنیاو بزرگترین شرکت مجازی دنیا امروز (پنجشنبه 6 آبان 1389
)تومار بزرگ ???? سایت پربازدید دنیا را معرفی کرد.

اما در این میان رتبه اول از آن سایت فیس بوک facebook.com شد که اطلاعات تکمیلی اون رو در اینجا می‌بینید فیس‌بوک با بازید ??? بیلیون نفر رتبه اول رو کسب کرد و رتبه دوم را به یاهو با آمار بازدید ??? بیلیون نفر ربود و همچنین سایت لایو live.com با بازدید ???بیلیون نفری رتبه سوم و بعد از اون ورتبه چهارم هم از آن ویکی‌پدیا wikipedia.org شد و سایت پنج هم از آن msn.com شد و در این بین هم ششمین سایت بیل‌گیتس یعنی microsoft.com

زیباترین قسمت این رتبه سایت ebay.com که در کنار اون دامین آلمانی این سایت هم رتبه‌دار است که در بین ???? سایت پربازدید است اما جالب روباه‌ آتشین mozilla.org است که رتبه ?? رو به خودش اختصاص داده  که البته ??? میلیون کاربر درجه اول داره که ماهانه به این سایت سر میزنند ولی باز هم رتبه ?? رو گرفته در این بین توییتر داشت فراموش میشد همون چهچه خودمون twitter.com رتبه ?? رو گرفته!

اما با نگاه کردن به این مجموعه ???? بخصوص ??? سایت اولیه کمی سایت‌هایی جدید رو می‌بینید که برای دوستان خیلی زیباست توصیه میشه که این سایت‌ها رو حتما مشاهده کنید انشالله روزی نام سایتی ایرانی در این بین دیده بشود.


--------------------------------------------------------------------------------
منبع:http://www.gooyait.com


معرفی سایت ذ کر

سایت ذکر

http://www.ghadeer.org/site/thekr/index.htm

سایت فوق یکی دیگر از سایتهای اسلامی ایرانی است که حول موضوع ذکر خداوند می‌باشد و بخشهای زیر را شامل می‌شود؛ شناخت قرآن (عمل در ترازوی حق اثر مصطفی جعفر طیاری)، تفسیر قرآن، (تفسیرالمیزان و تفسیر نمونه)، نهج‌البلاغه، (خطبه‌ها، نامه‌ها و کلمات قصار)، صحیفه سجادیه، حدیث (اصول کافی جلد 1 تا 4، گلهای روشنایی 365سخن برای روشنی همه روزها، احادیث گزیده‌ از اصول کافی، مشکاه الانوار فی غررالحکم)، علم حدیث (نگاهی به تاریخچه تدوین حدیث، سیرتدوین حدیث، منع حدیث و تاریخچه آن)، ادعیه و زیارات (فایل صوتی و تصویری دعای کمیل، مناجات حضرت امیر، شعبانیه و...) گزیده کتابهای مربوط به رفتار علوی، کتابخانه (خون خدا، شیعه در اسلام، مشاوره در آئین علم و دین و


معرفی سایت

 

سایت دوران

http://www.ghadeer.org/site/dowran/index.html

سایت دوران با هدف عبرت‌آموزی و پندگیری از سیره گذشتگان راه‌اندازی شده و دارای بخشهایی با نام تاریخ انبیاء، تاریخ ادیان، تاریخ معصومین، تاریخ ایران، گوناگون و مشاهیر است. که هر یک از این بخشها به قسمتهای دیگری تقسیم شده است. به عنوان مثال زندگانی حضرت آدم، زندگانی حضرت ابراهیم (ع)، حضرت یوسف(ع)، داستان پیامبران جلد اول از آدم تا عیسی، داستان پیامبران جلد دوم حضرت حضرت (ص)، داستانهای قرآن و تاریخ انبیاء در المیزان و تاریخ انبیاء قسمتهای منشعب از تاریخ انبیاء می‌باشند.